Latest topics
» what did u do to your car/truck today?
by southernblues Thu Nov 19, 2015 9:44 pm

» OLD PICTURES
by southernblues Sun Jul 12, 2015 1:12 pm

» Happy 4th yall!
by southernblues Sat Jul 04, 2015 9:54 am

» Southernblues
by southernblues Mon May 25, 2015 1:17 pm

» 87 Toyota pickup
by NomaOnAir Tue May 12, 2015 11:37 pm

» SLAMFEST 2015 PRE-REG
by GreenWithEnvy Tue May 12, 2015 11:20 pm


Project *Kristine*

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Project *Kristine*

Post by GreenWithEnvy on Mon Jan 14, 2013 7:28 pm

I might invest 3 grand in The system after android development.

_________________
Vertical Obsessions...More than just a truck club,its family!
avatar
GreenWithEnvy
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1364
Join date : 2011-10-31
Age : 29
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Mon Jan 14, 2013 7:30 pm

layin4s wrote:I might invest 3 grand in The system after android development.

I went from the droid to an iPhone just so I could use this system. The droid is coming out next year I believe

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by GreenWithEnvy on Mon Jan 14, 2013 7:43 pm

They are trying to shoot for mid 2013 but I see it taking till next year lol

_________________
Vertical Obsessions...More than just a truck club,its family!
avatar
GreenWithEnvy
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1364
Join date : 2011-10-31
Age : 29
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Mon Jan 14, 2013 7:57 pm

I waited almost 3 months to get my I-Level

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Mon Jan 14, 2013 10:47 pm

... WTF happened to old fashioned switches? lol
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Tue Jan 15, 2013 3:12 pm

POS-hardbody wrote:... WTF happened to old fashioned switches? lol

That was so last year Laughing

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Tue Jan 15, 2013 3:14 pm

layin4s wrote:I might invest 3 grand in The system after android development.

Actually I got a deal on my accuair I found a site that was having a sale at the time for the e-level and only paid 1500 plus the 275 for the I-level and another 260 for the 2 compressors so not a bad deal

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Fri Jan 18, 2013 10:12 pm

My new ZZ4 350 with TCI transmission




IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by GreenWithEnvy on Fri Jan 18, 2013 10:25 pm

Sick! WHat do u do for a living because I need to apply ASAP.

_________________
Vertical Obsessions...More than just a truck club,its family!
avatar
GreenWithEnvy
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1364
Join date : 2011-10-31
Age : 29
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Fri Jan 18, 2013 10:29 pm

layin4s wrote:Sick! WHat do u do for a living because I need to apply ASAP.

Lmao I work at a hotel lol. I have a very understanding girlfriend lol

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by GreenWithEnvy on Fri Jan 18, 2013 11:08 pm

Lol. Which hotel? I need a new career haha

_________________
Vertical Obsessions...More than just a truck club,its family!
avatar
GreenWithEnvy
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1364
Join date : 2011-10-31
Age : 29
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Fri Jan 18, 2013 11:17 pm

layin4s wrote:Lol. Which hotel? I need a new career haha

It's a secret lmao

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Sat Jan 19, 2013 5:04 pm








IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by NomaOnAir on Sun Jan 20, 2013 1:39 pm

Balllllerrrrrrrrr !!!

NomaOnAir
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1629
Join date : 2011-10-29
Age : 34

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Sun Jan 20, 2013 6:58 pm

Soooo ballin!!! So the rundown is bagged, bodied, chop top, 5 lug swap, RHD swap, v8 swap.... I see some magazine coverage with this one.
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Sun Jan 20, 2013 7:00 pm

I nixed the chop top as I didn't want to spend that amount of money. I wish I could get it in a magazine but I don't know anyone lol

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Sun Jan 20, 2013 7:44 pm

I got 20 says it will end up in some sort of mag coverage.
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Sun Jan 20, 2013 7:46 pm

The only 2 forums I'm on is this one and infamous so maybe I should post this build somewhere else

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Sun Jan 20, 2013 8:47 pm

Or just take it to every possible show...
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Sun Jan 20, 2013 8:49 pm

POS-hardbody wrote:Or just take it to every possible show...

Yep that would be the plan once he gets going on it No

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Tue Jan 22, 2013 10:26 pm

Got my valve covers today




IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Wed Jan 30, 2013 2:51 pm

Got me my new Holley fuel pump



IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Wed Jan 30, 2013 6:32 pm

Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by IBDRINKEN on Wed Jan 30, 2013 6:42 pm

Fuel filter

IBDRINKEN
Club Affiliate

Posts : 369
Join date : 2011-12-20
Age : 39
Location : Jacksonville

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by POS-hardbody on Thu Jan 31, 2013 1:46 pm

Fancy! lol
avatar
POS-hardbody
Orlando Member
Orlando Member

Posts : 1579
Join date : 2011-12-09
Age : 22
Location : Orlando

View user profile

Back to top Go down

Re: Project *Kristine*

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum